D.U.K.

Noriu užsakyti prekes, kur kreiptis?

Dėl pageidaujamos prekės kreipkites telefonu +370 666 000 51 / +370 666 000 59 arba el. paštu info@efix.lt

Noriu užsakyti dalis, kur kreiptis?

Dėl pageidaujamos detalės kreipkites telefonu +370 666 000 51 / +370 666 000 59 arba el. paštu info@efix.lt

Kokiais būdais galiu atsiskaityti už prekes?

Už prekes galite atsiskaityti bankiniu mokėjimu. Taip pat galite atsiskaityti per mokėjimų sistemą PayPal.

Kaip greitai gaunate pinigus po atsiskaitymo? Kada išsiųsite mano prekę?

Mūsų sąskaitą pinigai pasiekia kelių minučių bėgyje, po atsiskaitymo. Jūsų užsakymas pradedamas vykdyti iškarto.

Neturiu banko sąskaitos bet noriu užsisakyti prekes, ką man daryti?

Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu ir mes Jums padėsime atlikti mokėjimą grynais pinigais. Gavę tolimesnius nurodymus sąskaitą galėsite apmokėti PayPost aptarnavimo vietose arba Lietuvos pašto skyriuose.

Kokius prekių pristatymo būdus siūlote?

Prekės pristatomos Lietuvos paštu registruota pirmenybinė siunta, LP Express paštomatu arba Omniva paštomatu. Taip pat siuntas galite atsiimti mūsų prekybos vietose.

Per kiek laiko pristatomos siuntos?

Pristatymo terminas priklauso nuo siuntų apkrovos, dažniausiai siunta išsiunčiama per 1-2 darbo dienas ir pirkėją pasiekia, jau kitą darbo dieną. Pasitaiko atveju kai paštomatai perpildyti siuntomis, tokiu atveju siuntos gavimas užtruks ilgiau nei įprastai.

Ar galite pristatyti prekes kurjeriu namo?

Prekės kurjeriu namo nėra pristatomos.

Ar suteikiate garantiją remontui?

Taip suteikiame 90 dienų garantiją bet kokiems atliktiems darbams ir detalėms. Išskyrus atvejus kai įrenginys buvo gavęs drėgmės.

Ar suteikiate garantiją prekėms ir detalėms perkant internetu?

Taip suteikiame 12 mėnesių garantiją prekėms ir dalims, išskyrus telefonų dalis, joms suteikiama 3 mėnesių garantija.

Gavau nekokybišką, brokuotą prekę, ką man daryti?

Grąžinamas prekes turite išsiųsti Lietuvos pašto registruota siunta, prieš tai informuoti el paštu info@efix.lt . Prekės apkeičiamos kokybiškomis analoginėmis prekėmis ir siunčiamos atgal gavėjui Lietuvos paštu. Neturint tokios prekės pirkėjui grąžinami pinigai įskaitant ir siuntimo išlaidas.

Gavau kokybišką prekę, bet ji man nepatiko, ką man daryti?

Norėdamas grąžinti kokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per keturiolika dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu info@efix.lt

Išpakavau prekę, ar priimsite ją atgal?

Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šalys susitaria, kad prekės pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini, norint apžiūrėti prekę, nebus laikomi esminiais išvaizdos pakeitimais.

Įvyko draudiminis įvykis, ar galite padėti?

Taip galime padėti, sutvarkysime reikiamus dokumentus, kuriuos pateiksite draudimui ir gausite išmoką.

Ar gedimo nustatymas kainuoja?

Gedimas nustatomas nemokamai jeigu įrenginys remontuojamas mūsų servise, atsisakius remonto patikros mokestis yra 7,00€