Priėmimo metu į gedimų registravimo sistemą yra įrašomi kliento nurodyti įrenginiai gedimai.

Klientui atspausdinamas „Prekių priėmimo kvitas“, kuriame nurodytos šios sąlygos:

MB Elektronikos taisykla neatsako už mechaniškai pažeistas dalis ir jų būklę po ardymo, detalių būklė gali pablogėti.

MB Elektronikos taisykla neatsako už taisomo įrenginio esančius asmeninius duomenis, nustatymus, SIM, atminties korteles.

Sutinku, apmokėti visas išlaidas susijusias su gedimo nustatymu, bei prekės diagnostika. Pirminės patikros mokestis 7€.

Sutinku, bei prisiėmu atsakomybė už kitus gedimus kurie gali atsirasti remonto eigoje ir nebuvo įvardyti priėmimo metu.

Sutinku, bei suprantu galimą riziką technikoje, technika turi naudojimo nusidėvėjimą ko pasekoje atsiranda gedimai.

Sutinku, kad neatsiėmus prekės ilgiau kaip 6 mėn. nuo perspėjimo apie prekės sutaisymą man priklausanti prekė būtų utilizuota.

Klientas sutinka su visomis išvardytomis sąlygomis ir pasirašo „Prekių priėmimo kvite“, taip pat gauna kvito kopiją be savo parašo.